Kako se vrši dostava robe?
Naručene artikle dostavljamo putem BOX NOW paketomata ili dostavne službe OVERSEAS EXPRESS. Ako odaberete dostavu u BOX NOW paketomat roba će biti dostavljena u paketomat koji ste odabrali u roku 0-2 dana. Kada roba bude spremna za preuzimanje Vi dobijate SMS i EMAIL poruku sa pinom koji otvara vrata vašeg pretinca na paketomatu i imate 96 sati da ga preuzmete. Kod dostave putem OVERSEAS EXPRESS servisa dostavljač donosi Vaš paket na adresu. Ukoliko dostavljač ne pronađe nikoga na adresi paket se ostavlja na nekoj od lokacija za preuzimanje (najčešće kiosk Tiska) i primatelj se obavještava gdje može podići paket.
Koja je cijena dostave?
Cijena dostave biti će prikazana na stranici košarice, prije nego konačno potvrdite narudžbu i ovisi o vašoj lokaciji, naćinu dostave i ukupnom iznosu naručene robe.
Kako se vrši plaćanje?
Kod dostave putem BOX NOW paketomata plaćanje se može izvršiti unaprijed putem opće uplatnice ili internet bankarstva (direktna uplata na naš račun) ili pouzećem prije preuzimanja paketa iz paketomata. Plaćanje pouzeća vrši se isključivo elektronskim putem preko GooglePay / ApplePay usluge ili korištenjem debitne bankovne kartice. Kod BOX NOW dostave plaćanje gotovinom nije moguće.
Ako se roba dostavlja OVERSEAS EXPRESS dostavom plaćanje se vrši unaprijed putem opće uplatnice / internet bankarstva ili pouzećem. Ako odaberete plaćanje pouzećem, ukupni iznos otkupnine možete platiti dostavljaču u gotovini prilikom preuzimanja paketa.
Dostava na udaljene otoke i manja mjesta izvan redovnih ruta?
Naša dostavna služba dostavlja pakete svakodnevno u većinu hrvatskih gradova i sela. Ipak, neke izdvojene lokacije imaju dostavu svaki drugi dan, a u nekim slučajevima umjesto dostave Overseas Expressom Vaš paket ćemo poslati putem HP-a (najčešće udaljeni otoci). Cijena slanja ostaje ista no moguće je duže čekanje na dostavu od standardnog. Otoci trenutno nisu pokriveni mrežom BOX NOW paketomata.
Mogu li robu preuzeti osobno?
Pošto nemamo maloprodajnu trgovinu i ne vršimo naplatu gotovinom robu isporučujemo isključivo putem dostavljača. Osobno preuzimanje u Osijeku moguće je prema prethodnom dogovoru samo kada je roba unaprijed virmanski plaćena na naš transakcijski račun.
Zašto Vaš račun nije “fiskaliziran”?
Obrt K Dijagnostika vrši naplatu robe putem virmanskih uplata za pravne osobe i putem pošte (otkupnina) za fizičke osobe, te je čl.5 Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom izuzet od obveze fiskalizacije.
Dali je PDV uključen u cijenu?
Od 01.07.2023 godine obrt K DIJAGNOSTIKA je u sustavu PDV-a i u sve cijene uračunat je PDV.
Što sa robom koja ima oznaku “po narudžbi” ?
Neke artikle nemamo na skladištu, već ih nabavljamo po Vašoj narudžbi. Kod narudžbe takvih artikala morate nam unaprijed uplatiti 20% cijene artikla, a mi Vam ga dostavljamo u roku max. 30 dana.
Kolika je garancija na kupljene proizvode?
Garancija na sve elektroničke sklopove je 2 godinu (ako nije drugačije navedeno). U slučaju da je Vaš uređaj pokvaren šaljete nam ga nazad, a mi ćemo ga u što kraćem roku popraviti. Ukoliko popravak bude trajao duže od 10 dana jamstveni rok produžuje se za onoliko dana za koliko je prekoračen rok od 10 dana. Ukoliko se uređaj ne može popraviti u roku od 45 dana ili se kvar uopće ne može otkloniti neispravan uređaj biti će zamijenjen novim. Jamstvo se ne odnosi na potrošne dijelove koji se pri radu normalno troše. Ako se kupac nalazi izvan mjesta sjedišta prodavatelja dužan je snositi troškove dostave uređaja na servis ili troškove puta servisera. Obuka za rad sa uređajem instalacija i podešavanje softvera ide na teret kupca. U slučaju da je kvar nastao Vašom nepažnjom ili fizičkim oštećenjem naplaćujemo Vam troškove popravka i dostave.