KAKO KORISTITI AUTODIJAGNOSTIKU

Kodiranje injektora pomoću Autocom/Delphi dijagnostike

Injektor goriva

Common rail dizelski injektori proizvedeni su sa vrlo malim tolerancijama, međutim, male varijacije uvijek su moguće. Zbog toga se svi novi injektori ispituju i označuju specijalnim kodom koji govori ECU kontroleru kolika su odstupanja. Time se postiže optimalan rad motora i smanjena emisija štetnih plinova.

Kod montaže novih injektora ove kodove potrebno je upisati u ECU. To se vrši pomoću autodijagnostičkog uređaja. Za ovakve radnje potreban je autodijagnostički uređaj sa naprednim funkcijama kao što je naprimjer AUTOCOM ili Delphi DS150.

Video primjer kodiranja injektora na Renault Kangoo 1.5dci sa Delphi DS150 auto dijagnostikom.

MULTIDIAG PRO+ interfejsi iz naše ponude kompatibilni su sa Autocom i Delphi DS150 autodijagnostičkim softverom i odrađuju kodiranje injektora kao u gornjem videu.

2 komentara na “Kodiranje injektora pomoću Autocom/Delphi dijagnostike

  1. Josip napisao:

    Da li ta dijagnostika može raditi i na Gordonom vozilima odnosno da li može instalirati injektiranje na Mondeo mk3.

    1. Većina fordovih vozila podržani su. Nemam sada ni jedan Mondeo da spojim i probam ali mislim da bi trebalo raditi i na njemu. Imamo još i FORScan dijagnostiku koja je namijenjena za FORD i Mazda vozila koja također može to odraditi

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)