Common rail dizelski injektori proizvedeni su sa vrlo malim tolerancijama, međutim, male varijacije uvijek su moguće. Zbog toga se svi novi injektori ispituju i označuju specijalnim kodom koji govori ECU kontroleru kolika su odstupanja. Time se postiže optimalan rad motora i smanjena emisija štetnih plinova.
Kod montaže novih injektora ove kodove potrebno je upisati u ECU. To se vrši pomoću autodijagnostičkog uređaja. Za ovakve radnje potreban je autodijagnostički uređaj sa naprednim funkcijama kao što je naprimjer AUTOCOM ili Delphi DS150.
Video primjer kodiranja injektora na Renault Kangoo 1.5dci sa Delphi DS150 auto dijagnostikom.
MULTIDIAG PRO+ interfejsi iz naše ponude kompatibilni su sa Autocom i Delphi DS150 autodijagnostičkim softverom i odrađuju kodiranje injektora kao u gornjem videu.
-
MULTIDIAG SINGLE BOARD (kompatibilan sa Autocom i Delphi)190.00 € uključen PDV
Da li ta dijagnostika može raditi i na Gordonom vozilima odnosno da li može instalirati injektiranje na Mondeo mk3.
Većina fordovih vozila podržani su. Nemam sada ni jedan Mondeo da spojim i probam ali mislim da bi trebalo raditi i na njemu. Imamo još i FORScan dijagnostiku koja je namijenjena za FORD i Mazda vozila koja također može to odraditi
Pri postavljanju dizni jel treba odmah kodirati ,jer mi s novom diznim neće auto upaliti
Kod nekih auta nova dizna neće uopće dozvoliti paljenje dok se kod ne upiše (npr. Ford, Renault, PSA…). ECU jednostavno čeka informaciju o karakteristikama te injektorske mlaznice i bez toga ne zna kako pravilno dozirati gorivo.
Kod drugih (npr. dosta starijih modela ili neki VAG) motor će upaliti i bez kodiranja, ali radit će grubo, može dimiti, trošiti više i opterećivati i motor i samu diznu. Nakon kodiranja sve korekcije sjednu na svoje mjesto i motor radi kako treba.
Zato se uvijek preporučuje odmah kodirati nakon ugradnje – jer kod nekih vozila to je obavezno da bi uopće upalilo, a kod ostalih da bi radilo kako treba i da nova dizna dugo potraje.