Opći uvjeti korištenja sadržaja na našim internet stranicama

Preuzmite Opće uvjete poslovanja i Predugovorne obavijesti na svoje računalo u PDF formatu

Opći uvjeti poslovanja obrta K DIJAGNOSTIKA, su sastavljeni u skladu sa Općom uredbom EU o zaštiti osobnih podataka (Uredba), Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o trgovini, Zakonom o zaštiti osobnih podataka, Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o obveznim odnosima, preporukama Hrvatske obtničke komore i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje.

KDijagnostika.hr je internet stranica obrta K Dijagnostika – Osijek na kojem možete dobiti podatke o uređajima, softveru i alatima namijenjenim servisiranju motornih vozila, informacije o raznim servisnim procedurama i slične podatke te naručiti uređaje iz naše ponude kupovinom u internetskoj trgovini – web shop-u. Detaljne podatke o obrtu K DIJAGNOSTIKA možete pronaći na slijedećem linku:

O nama

Svi posjetitelji web stranice koji su došli preko adrese www.kdijagnostika.hr ili bilo koje druge adrese pristaju na uvjete korištenja koji su u nastavku. Sve korisnike koji se ne slažu sa navedenim uvjetima molimo da ne koriste ovu web stranicu za pregled ili kupnju.

KDijagnostika obrt zadržava pravo promjene uvjeta korištenja bez prethodne najave i to djelomično ili u potpunosti u bilo koje vrijeme. Molimo Vas da prije kupnje provjerite Uvjete korištenja kako ne bi dolazilo do nesporazuma prilikom kupnje, dostave robe i drugih aktivnosti vezanih za kupnju na stranicama www.kdijagnostika.hr.

KDijagnostika Osijek ima autorska prava na objavljeni sadržaj na stranicama u bilo kojem obliku. Također se zabranjuje bilo kakvo korištenje u bilo kakve svrhe bilo kojeg dijela sadržaja stranica bez izričitog ovlaštenja od strane obrta K Dijagnostika Osijek.

Vlasnik ovog internet site-a ne jamči stalnu dostupnost stranica, ne jamči da stranica neće sadržavati greške, te točnost i pouzdanost objavljenih podataka ili istovjetnost prikazanih slika sa stvarnim artiklima. Korištenje web stranica je na izričitu vlastitu odgovornost. Vlasnik ovih stranica ni autori tekstova na njima ne odgovaraju za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem podataka ili uređaja naručenih sa ovih web stranica.

PREDUGOVORNA OBAVIJEST


Odredbom čl. 57. st. 1. Zakona o zaštitit potrošača (N. N. 41/14 i 110/15), propisno je kako trgovac, prije nego što potrošač sklopi ugovor izvana poslovnih prostorija, odnosno ugovor na daljinu ili bude obvezan odgovarajućom ponudom mora na jasan i razumljiv način obavijestiti potrošača o svemu što je navedeno u Predugovornoj obavijesti i Općim uvjetima poslovanja i korištenja stranica kdijagnostika.hr.
Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije potrošač će biti odmah upoznat s svim propisanim podacima iz članaka 57. st. 1. a u svezi s. čl. 66. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača. Ukoliko potrošač nakon pregleda i razumijevanja Predugovorne obavijesti i Općih uvjeta poslovanja i korištenja stranica kdijagnostika.hr , pošalje narudžbu, smatra se da time sklapa ugovor o kupoprodaji. Potvrdom narudžbe kupac se obvezuje na plaćanje po uvjetima ponude ukoliko je roba ili usluga dostupna.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe potrošaču su dostupna prilikom pregleda pojedinih ponuđenih artikla namijenjenih za prodaju putem internetske stranice www.kdijagnostika.hr

Naziv, sjedište, telefonski broj, adresa elektroničke pošte

K DIJAGNOSTIKA obrt za proizvodnju i trgovinu,
vl. Kristijan Bartolović, Osijek, Kopačevska 23

Sjedište obrta:
Osijek, Kopačevska 23

Telefon:
+385 (0)91/889-0115

e-mail adresa:
info@kdijagnostika.hr

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili grupu proizvoda putem elektronskog obrasca za narudžbu. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, euro (EUR ili €) i u njih je uračunat PDV. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Na kupovinu putem WEB SHOP-a K DIJAGNOSTIKA može odrediti skupne ili pojedinačne popuste koji se mogu odnositi na određeno vremensko razdoblje ili radi određenih akcijskih prodaja, odnosno određene vrste, grupe ili kategorije proizvoda. Proizvodi na koje se odnose popusti jasno će se naznačiti uz popust koji se odnosi na taj proizvod.

Plaćanje

Plaćanje za naručenu robu može se izvršiti na dva načina:

Plaćanje pouzećem

Prvi način je plaćanje pouzećem tj. plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Prilikom dostave putem našeg standardnog dostavljača (GLS, OVERSEAS EXPRESS, BOX NOW) ne zaračunavaju se nikakve dodatne provizije i plaćate samo onu cijenu navedenu kod narudžbe.

Ako se paket šalje putem GLS ili OVERSEAS EXPRESS dostave plaćanje se vrši dostavljaču kod preuzimanja paketa u gotovini.

Ukoliko odaberete BOX NOW dostavu na paketomat uz plaćanje pouzećem, pouzeće je moguće platiti samo elektronskim putem preko pametnog telefona. Kada Vaš paket stigne u paketomat dobiti će te SMS poruku i email sa obavijesti u kojoj se nalazi poveznica za elektronsko plaćanje. Plaćanje je moguće obaviti putem Google Pay / Apple Pay usluge ili upisivanjem podataka debitne bankovne kartice. Nakon izvršene uplate dobiti će te PIN za otvaranje pretinca sa Vašom pošiljkom na odabranom paketomatu, te tada možete preuzeti paket.

U slučaju dostave na udaljene otoke ili manja mjesta koja su izvan dostavnih ruta naših dostavljača, dostava je moguća samo putem Hrvatske pošte. Kod dostave putem Hrvatske pošte i naplate putem pouzeća moguća je naplata dodatne provizije od strane njihovog djelatnika (otprilike 3% od iznosa otkupnine – za točne informacije provjerite mrežne stranice Hrvatske Pošte).

Plaćanje putem uplatnice / Internet bankarstva

Drugi način plaćanja je uplata na naš transakcijski račun prema ponudi koju ćemo Vam izraditi nakon izvršene narudžbe. Uplatu je moguće izvršiti općom uplatnicom ili putem internet bankarstva. Kod ovog načina plaćanja roba se isporučuje kada Vaša uplata bude vidljiva na našem računu ili prema dogovoru.

Dostava naručene robe

NAČIN DOSTAVE I POŠTARINA

Dostava naručene robe (uređaji i software za autodijagnostiku, testeri, alati, oprema) vrši se putem OVERSEAS EXPRESS dostavne službe ili BOX NOW 24/7 paketomata.

DOSTAVA PUTEM BOX NOW 24/7 PAKETOMATA

Dostava putem BOX NOW je inovativna usluga gdje Vaš paket stiže na jedan od više od 600 paketomata diljem Hrvatske.
Paketomat na kojem želite preuzeti paket birate sami i Vaša pošiljka će biti na njemu u roku 0-2 radna dana. Kada paket stigne, BOX NOW će Vas obavijestiti putem SMS i EMAIL poruke i poslati PIN za otvaranje Vašeg pretinca. Na Vama je da odete do odabranog paketomata, ukucate PIN i preuzmete paket. Radno vrijeme paketomata je 24/7, a paket morate podići najkasnije 96 sati nakon primitka poruke.
Mreža BOX NOW paketomata pokriva većinu kontinentalne Hrvatske. Otoci za sada nisu pokriveni. BOX NOW je najbrži i najjeftiniji način dostave. Posebno je pogodan za one koji rade od 08-16 jer sve ostale dostavne službe dostavljaju pakete upravo u tome vremenu. Kod dostave na BOX NOW paketomat sami birate kada će te paket preuzeti, jedino to morate napraviti najkasnije u roku 4 dana. Cijena dostave biti će prikazana kod potvrđivanja narudžbe.
Kod dostave putem BOX NOW paketomata možete odabrati plaćanje unaprijed putem uplatnice/Internet bankarstva ili plaćanje pouzećem. Ukoliko odaberete plaćanje pouzećem, na svoj mobilni telefon dobiti će te upute za plaćanje. Plaćanje pouzeća je moguće samo elektronskim putem (Google Pay / Apple Pay / Debitna kartica). Maksimalni iznos pouzeća kod BOX NOW je 200 EUR. Ukoliko ukupan iznos za robu koju naručujete prelazi 200 EUR molimo da odaberete plaćanje putem bankovne uplate ili da za način dostave odaberete Overseas Express gdje nema ograničenja u iznosu pouzeća.

DOSTAVA PUTEM OVERSEAS EXPRESS SLUŽBE

Ukoliko želite da Vam dostavljač robu isporuči na kućnu adresu odaberite OVERSEAS EXPRESS kao opciju dostave. Overseas Express robu dostavlja u roku 1 do 3 radna dana, obično u prijepodnevnom ili ranijem popodnevnom vremenu od ponedjeljka do petka. Ukoliko Vas dostavljač ne pronađe kod kuće paket će biti ostavljen na najbližem PICK UP POINT-u (obično je to kiosk Tiska), a Vi će te dobiti poruku sa adresom mjesta gdje možete podići paket. Cijena dostave biti će prikazana kod potvrđivanja narudžbe.

Ukoliko koristite dostavu putem Overseas Express usluge plaćanje je moguće izvršiti unaprijed putem Internet bankarstva / uplatnice ili pouzećem, tj tako da platite gotovinom dostavljaču kod preuzimanja paketa.

ROK ISPORUKE

Ukoliko se roba plaća putem pouzeća, naručene artikle šaljemo Vam najkasnije idući radni dan. Ukoliko trenutno nemamo traženu robu na lageru, obavijestiti ćemo Vas o tome i dogovoriti se o daljnjem tijeku kupovine. Robu koja se plaća virmanom isporučujemo najkasnije idući radni dan od pristizanja uplaćenih sredstava na naš transakcijski račun.

Pošiljka koja se dostavlja putem BOX NOW paketomata biti će na paketomatu koji ste odabrali u roku 0 do 2 dana od slanja.
Pošiljka koja se dostavlja kupcu putem OVERSEAS EXPRESS dostave obično stiže kod naručitelja u roku 1 do 3 radna dana.

Neka manja mjesta koja su van standardnih dostavnih ruta te otoci mogu imati nešto duži rok dostave od standardnog. Za više podataka o tome pogledajte raspored vožnje OVERSEAS EXPRESS-a na sljedećem linku: https://overseas.hr/upload_data/site_files/raspored-voznje_010424_1.pdf

U slučaju da OVERSEAS EXPRESS dostava nema dostavu u Vaše mjesto (najčešće u slučaju udaljenih otoka), paket ćemo Vam poslati putem preporučene pošiljke Hrvatske pošte i o tome Vas obavijestiti putem e-maila. Cijena pošiljke ostaje ista no moguće je nešto duže čekanje na isporuku paketa.

PROBLEMI OKO DOSTAVE

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Garancija na kupljenu robu

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.kdijagnostika.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Vremensko trajanje jamstvenog roka naznačeno je na računu za kupljeni proizvod i na elektroničke uređaje iznosi 24  mjeseci.

Davalac jamstva jamči da će uređaj ispravno funkcionirati i služiti svojoj namjeni jamstvenom roku, te se obvezuje da će u jamstvenom roku besplatno otkloniti kvarove i zamijeniti dijelove na kojima se uoči tvornička greška. Ukoliko se kvar ne otkloni u roku 10 dana od pismene prijave kvara, jamstveni rok produljiti će se za onoliko dana za koliko je prekoračen rok od 10 dana. Ukoliko se uređaj ne može popraviti u roku od 45 dana ili se kvar uopće ne može otkloniti neispravan uređaj zamijeniti će se novim ili će se kupcu vratiti cjelokupan iznos cijene uređaja umanjen za troškove dostave.

Jamstvo se ne odnosi na potrošne dijelove koji se pri radu normalno troše. Obuka za rad sa uređajem, instalacija i podešavanje softvera ide na teret kupca.

Odgovornost za materijalne nedostatke

K DIJAGNOSTIKA obrt je odgovoran za materijalne nedostatke na kupljenim proizvodima (reklamacija) sukladno važećim propisima (Zakon o zaštiti potrošača N.N., 41/2014. 110/2015. i Zakonu o obveznim odnosima N.N., 35/05, 41/08, 125/11, 78/15). Reklamacija se priznaje samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje. Bez računa reklamacija nije moguća.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se potrošačima u razumnom roku zamjena proizvoda, ili uklanjanje nedostataka na reklamiranom proizvodu, ili sniženje cijene proizvoda. Ako u razumnom roku se ne može kupljeni proizvod zamijeniti ili popraviti, moguće je raskinuti Ugovor a novac će biti vraćen. Proizvode koje je potrošač pokušao popraviti ili prepraviti i proizvode koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe nije moguće reklamirati.

Obavijesti u slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen:

Proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini i u originalnoj ambalaži uz predočenje originalnog računa. K DIJAGNOSTIKA obrt snosi trošak povrata oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe ako se utvrdi da je reklamacija opravdana i da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, cjelokupan trošak zamjene proizvoda novim u cijelosti snosi K DIJAGNOSTIKA obrt

Za postojanje materijalnih nedostataka na robi kontaktirajte nas na:
• na adresu elektroničke pošte: info@kdijagnostika.hr
• na adresu: K Dijagnostika, Kopačevska 23, Osijek

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu

Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) bez navođenja razloga imaju svi kupci KDijagnostika.hr internetske trgovine, u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog Ugovora (povrat), mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Zahtjev za jednostrani raskid Ugovora se šalje na e-mail info@kdijagnostika.hr ili poštom na adresu K DIJAGNOSTIKA, Kopačevska 23, 31000 Osijek. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

U slučaju jednostranog raskida ugovora, troškove povrata robe Kupci snose sami.

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, Internetska trgovina kdijagnostika.hr mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimila robu koju je potrošač vratio na adresu K DIJAGNOSTIKA, Kopačevska 23, 31000 Osijek u originalnom, neoštećenom stanju i u originalnoj neoštećenoj ambalaži, vratiti sve što je ovaj platio na temelju ugovora.

Internetska trgovina kdijagnostika.hr nije u obavezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudila Internetska trgovina kdijagnostika.hr.

Potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Internetsku trgovina kdijagnostika.hr o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda Internetskoj trgovini kdijagnostika.hr odnosno osobi koju je ona ovlastila da primi robu.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe, isti može postupati s robom i pregledati robu, isključivo na način na koji bi to bilo uobičajeno pri kupnji robe u fizičkoj trgovini.

U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Internetska trgovina kdijagnostika.hr će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slijedećim slučajevima odnosno kada je:

  1. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču (npr. adapteri koje izrađujemo prema narudžbi)
  2. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  3. Predmet ugovora digitalni sadržaji koji nisu isporučeni na tjelesnom mediju ako je izvršenje ugovora počelo uz izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora. Primjer su licence za softver MAXIECU. Pravo na jednostrani raskid ugovora vrijedi do trenutka kada aktivirate kupljenu licencu na web stranici proizvođača. Tada više nemate pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca. Još jedan primjer je THINKDIAG dijagnostika. Otvaranjem ambalaže uređaja dobivate pristup serijskom broju uređaja i lozinki za aktivaciju softvera te se od tog trenutka softverska licenca smatra aktiviranom pa pravo na jednostrani prekid ugovora i povrat robe više ne važi..

Kada je kupac pravna osoba, na njega se ne primjenjuje pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Općenito

K Dijagnostika Osijek zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene objaviti će se na KDijagnostika.hr web stranicama. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Iako Vam K Dijagnostika nastoji dati najbolju moguću ponudu, K Dijagnostika ne može garantirati da će proizvodi i usluge odgovarati Vašim potrebama. K Dijagnostika ne proizvodi uređaje koje prodaje i njihove specifikacije preuzima od proizvođača. Ove specifikacije provjeravamo u stvarnim uvjetima i ukoliko dođe do odstupanja o tome obavještavamo kupce u opisu uređaja na našim web stranicama. Bez obzira na sve može se dogoditi da neke funkcije uređaja koje prodajemo ne rade kako treba. Ukoliko dođe do takve pogreške, molimo Vas da je prijavite na naše email adrese, a mi ćemo o tome obavijestiti proizvođača koji je dužan u što kraćem roku napraviti prepravke uređaja u obliku nadogradnje, novog firmware-a ili neki drugi način.

Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

K DIJAGNOSTIKA, Kopačevska 23, 31000 Osijek ili na e-mail adresu info@kdijagnostika.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Online rješavanje sporova

Regulativom EU od 15.2.2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

Sigurnost i privatnost

Za detalje o sigurnosti i privatnosti na našim stranicama pročitajte našu IZJAVU O PRIVATNOSTI