TESTOVI, RECENZIJE I OPISI AUTO-DIJAGNOSTIČKE OPREME

Sve o DELPHI i AUTOCOM auto dijagnostici i interfejsima za nju

delphi DS150E interfejs

Sve što Vas je ikada zanimalo u svezi DELPHI DS150 i AUTOCOM autodijagnostike, a niste imali koga pitati. Koji je interfejs originalni, a koji kineska kopija? Koji uređaj je dobar, a koji “totalno smeće”. Dali da ga naručim iz Kine, sa Njuškala ili iz nekog trećeg izvora i na što treba obratiti pažnju prilikom kupovine. U ovom tekstu skupili smo odgovore na pitanja koja svakodnevno dolaze na adresu našeg servisa.

Što je to DELPHI DS150 i AUTOCOM?

Delphi DS150 je profi sustav za autodijagnostiku proizvođača DELPHI i vrlo je popularna kod nas. Podržava opširnu dijagnostiku osobnih vozila, teretnih vozila i autobusa i primjerena je kako manjim, tako i velikim auto servisima. Autocom je više manje ista stvar samo se prodaje pod brendom AUTOCOM.

Kakav je to “zamjenski” ili CLONE interfejs za DELPHI DS150 ili AUTOCOM auto-dijagnostiku?

Da bi koristili AUTOCOM ili DELPHI autodijagnostiku potrebno Vam je računalo sa instaliranim dijagnostičkim softverom i interfejs za spajanje računala na automobil. Interfejs je kutija sa elektronikom koja se spaja između vozila i automobila.

Na automobil se povezuje pomoću OBD kabela preko dijagnostičke utičnice vozila, a na računalo putem USB kabela ili bluetooth veze. Zamjenski interfejs je svaki onaj interfejs koji nije originalni DELPHI-jev, nego uređaj drugog proizvođača sa sličnim funkcijama kao i originalni.

Delphi autocom interfejsi

Dali je to legalno?

Posjedovanje samog interfejsa ne krši nikakve zakone osim ako se radi u uređaju koji izvana izgleda kao originalni Delphi interfejs i ako su na njemu logotipi originalnog uređaja koji su zaštićeni autorskim pravima. Sa druge strane instalacija DELPHI/AUTOCOM softvera na vlastito računalo, ukoliko za njega niste platili valjanu licencu, nije legalna.

Skidanjem Delphi/Autocom softvera sa interneta i instalacijom bez valjane registracije i licence kršite zakon kao i instalacijom neke piratske verzije igrice, Microsoft Office-a ili Windowsa.

Radi li taj zamjenski DELPHI interfejs sa još nekim programom za autodijagnostiku?

Da. Osim sa Delphi programom, ovi uređaji mogu raditi i sa AUTOCOM te Wurth WOW, OPUS, ECLIPSE i još nekim programima za autodijagnostiku. Trenutno je AUTOCOM 2021.11 najstabilnija i najbolja verzija te ima najnoviju bazu podataka koja dobro radi sa ovakvim zamjenskim uređajima i podržava vozila do 2021 godine. Verzija 2021.11 radi sa svim zamjenskim interfejsima no za pune funkcije i podršku svih novijih vozila potreban Vam je kvalitetni intefejs sa jednom štampanom pločom, tzv MULTIDIAG SINGLE BOARD, sa kvalitetnim CAN filterima i najnovijim firmware-om 3201. Stariji interfejsi koji imaju elektroniku na dvije štampane ploče mogu raditi sa ovom verzijom no pošto se na njih ne može flešati novi firmware 3201 neće podržavati sve funkcije i sva vozila sa liste.

autocom delphi software 2021

Gdje da nađem Delphi DS150 ili Autocom program?

Ne bi bilo u redu da ovdje stavljamo linkove na piratski softver, no svatko tko zna koristiti Google lako će u pretragu ukucati “download autocom 2021.11” i pronaći link na nekom od foruma ili blogova. Zašto baš AUTOCOM 2021.11? Zato što je to trenutno verzija koja radi bez ikakvih problema sa zamjenskim uređajem.

Postoji još verzija od 2013 pa prema novijima, no ova je trenutno najpreporučljivija. Još jednom napomena. Instalacija krekiranog softvera bez licence nije legalna.

Koje sve aute mogu raditi sa ovakvom kombinacijom?

U principu su podržani više-manje svi modeli osobnih i teretnih vozila od sredine devedesetih do 2021 godine. Stvarna podrška ovisi o tome kakav uređaj imate. To nas dovodi do sljedećeg pitanja….

Ima li razlike u kvaliteti zamjenskih / clone interfejsa za Autocom U/ Delphi s obzirom da cijene idu od 50 pa sve do preko 200 EUR za razne modele?

Zamjenski interfejsi za Delphi dijagnostiku pojavili su se prije desetak godina na ebayu i sličnim stranicama. Ti prvi modeli bili su kvalitetno napravljeni i koštali su i do nekoliko stotina dolara. Takvi interfejsi su najčešće izgledali gotovo identično originalu i čak su imali i naljepnice sa Delphi logom i natpis Made in Sweden.

Naravno da je ovo bilo očito kršenje autorskih prava. Kasnije su se uređaji počeli praviti u kućištima potpuno različitim od originala, samo sa logotipom firme koja ga stvarno izrađuje, i sa nekoliko verzija izmjenjene elektronike. Evo opisa najčešćih verzija zamjenskih / clone interfejsa za Autocom / Delphi auto dijagnostiku

Jedna ili dvije štampane ploče (SINGLE BOARD ili DOUBLE BOARD)?

Clone interfejse kompatibilne sa Delphi i Autocom programima možemo podijeliti na dvije glavne izvedbe.

DOUBLE BOARD INTERFEJS

Prva starija, jeftinija i puno češća je DOUBLE BOARD. Naziv dolazi od toga što se u uređaju nalazi elektronika sa dvije štampane ploče. Na prvoj većoj nalazi se procesor i većina čipova zaduženih za komunikaciju sa vozilom. Druga manja štampana ploča je ploča sa relejima.

Prednost ove izvedbe je što je lakša za popravak. Pošto se na ovakvim uređajima najčešće kvare mehanički releji na ovoj izvedbi moguće je jednostavno promijeniti relej ploču tj. dovoljno ju je ištekati iz glavne ploče i zamjeniti ispravnom bez nekog posebnog alata.

Nedostatak je što ovakvi interfejsi nisu potpuno kompatibilni sa najnovijim verzijama Delphi i Autocom programa 2020 i 2021. Kod starijih verzija programa nije bilo pretjerano bitno dali imate Double ili Single board interfejs no sa verzijama 2020 i novijima došao je i novi firmware (program u procesoru interfejsa) 3200 i 3201. Naažalost interfejs sa dvije štampane ploče ne radi sa ovom novom verzijom firmware-a. Moguće je instalirati ove nove verzije programa i koristiti ih sa double board interfejsom u kome je stara verzija firmware-a 1622 (firmware iz verzije programa 2017) no u tome slučaju neće raditi sve funkcije programa posebno na najnovijim modelima vozila.

AUtocom double board

SINGLE BOARD INTERFEJS

Novija, bolja i skuplja verzija interfejsa je tzv SINGLE BOARD. Zašto Single Board? Zato što je sva elektronika interfejsa na jednoj štampanoj ploći tj. nema odvojene ploče sa relejima već su i oni na glavnoj ploći sa procesorom i ostalim komponentama.

Ovaj tip interfejsa može se flešati sa najnovijim verzijama firmware-a kao što su 3200 i 3201. Samo SINGLE BOARD interfejs sa 3201 firmware-om i kvalitenim komponentama raditi će sa Autocom i Delphi programima verzije 2021 u punom opsegu i spajati se na sve aute i kamione koje možete odabrati u programu. Praktički su sva vozila do 2021 podržana i sve funkcije programa rade.

Treba obratiti pažnju i na ono “kvalitetnim komponentama” jer neće svaki interfejs sa Aliexpress-a, Njuškala ili eBay-a raditi tako. Kinezi kao Kinezi uvijek gledaju uštediti koji dolar pa se na većini uređaja stavljaju jeftinije zamjenske komponente što često uzrokuje probleme u komunikaciji posebno kod spajanja na novije modele auta koji koriste brze CAN-BUS veze koje takve loše komponente ne mogu podržati.

Single board interfejs za AUTOCOM i DELPHI

Kako razlikovati loš i kvalitetni interfejs

Svaki Autocom / Delphi clone interfejs sastoji se od nekoliko funkcionalnih cjelina:

  • Naponski dio
  • Procesor
  • Driveri za različite protokole; HS CAN-BUS, SW CAN-BUS, MS CAN-BUS, ISO9141 (KL line protocol) itd.
  • Multiplexer dio sa relejima koji raspoređuje dijagnostičke linije na razne pinove dijagnostičkog konektora
  • USB i bluetooth dio za komunikaciju sa računalom

Bez obzira dali je u pitanju izvedba sa jednom ili dvije štampane pločice svi ovi dijelovi su tu, a kvaliteta ovisi o kvaliteti izrade štampane ploćice, kvaliteti komponenti i završnoj kontroli uređaja.

Delphi DS150E dijagnostika elektronika

Nije jednostavno razlikovati loše i dobre elektroničke komponente na štampanoj ploči interfejsa samo jednostavnim vizualnim pregledom, no neke komponente mogu odmah izazvati sumnju u kvalitet istog. Kod DOUBLE BOARD interfejsa najjednostavnije je pogledati donju stranu ploće. Kod kvalitetne izvedbe naći će te originalne SI9241 chipove koji služe kao driveri za K i L dijagnostičke linijne. Na dobro izrađenim interfejsima taj dio izgledati će ovako:

multidiag double board with si9241
Multidiag double board sa originalnim SI9241 chipom

Ukoliko umjesto ovakve elektronike dobijete ploču na kojoj elektronika izgleda ovako onda možete iti sigurni da imate ploču loše kvalitete.

Multidiag Double Board sa lažnim SI9241 chipom
Multidiag double board sa lažnim si9241 chipom

SI9241 čipovi dosta su skupi i teško nabavljivi i zbog toga Kinezi improviziraju sa jeftinijim komponentama. To će se naravno odraziti na kvalitetu rada i na nekim modelima vozila uzrokovati će nemogućnost spajanja na neke sisteme. Obično kod interfejsa gdje se štedjelo na ova dva chipa imaju još hrpu jeftinijih improvizacija i jeftinije su od prosjeka.

Kod novijih SINGLE BOARD interfejsa najčešće se štedi na CAN filterima koji su neophodni kod spajanja na dosta novijih auta. Ovako možete prepoznati dali Vaš ima kvalitetne komponente ili jeftinu improvizaciju:

single board interfejs sa i bez epcos filtera
Multidiag Single board interfejs sa i bez EPCOS CAN filtera

Naravno ovo je samo jedna komponenta koju trebate provjeriti no ukoliko uređaj padne već na ovom prvom testu za pretpostaviti je da se štedilo i na ostalom.

Zašto su današnji uređaji puno jeftiniji nego prije nekoliko godina?

Kao što sam naveo prije 10 godina ovi uređaji su koštali 200 – 300 dolara u kineskoj tvornici koja ih proizvodi. Danas se ovakvi zamjenski uređaji mogu pronaći za 30-40 dolara na Aliexpresu. Kako je to moguće kada bi same elektroničke komponente koštale i tri puta više?

Vrlo jednostavno. Koriste se reciklirane komponente bez ikakve kontrole ispravnosti i kvalitete i dijelovi elektronike se izbacuju. Rezultat toga su vrlo jeftini uređaji vrlo niske kvalitete.

Pošto se osim prodajom bavimo i servisom imao sam priliku vidjeti uređaje koji na relej ploči od 21 releja ima 3 ispravna i 18 neispravnih. Bilo je i slučajeva da su neki čipovi bili zamijenjeni sasvim drugim modelom ili krivo posloženim otpornicima, kratkim spojevima i sl.

Ne moram napominjati da kod ovakvog uređaja najčešće nije najveći problem što on neće raditi već to što spajanje ovakvog uređaja na auto može oštetiti skupu elektroniku vozila. Ovakva proizvodnja može proći ukoliko se koristi kontrola kvalitete pa se reciklirane komponente kao i gotov uređaj testiraju. Tada dobijete uređaj koji možda neće biti trajan, ali bi barem u startu trebao raditi. No kvaliteta kontrole košta i takvi uređaji moraju biti barem 50% skuplji od onih bez ikakve kontrole.

Što znače v3.0, v5.0, v8.0 oznake koje često mogu vidjeti u opisima ovakvih uređajima?

Ove oznake obično se odnose na verziju clone interfejsa sa 2 štampane ploče i odnose se da drivere za K i L linije koje se koriste za dijagnostiku starijih modela vozila (najčešće proizvedene do 2005 god).

Starije izvedbe delphi interfejsa označene sa v3.0 koriste po jedan SI9241 chip kao driver za K i L dijagnostičku liniju i to je definitivno najbolje rješenje. Kod njih treba obratiti pažnju da na većini takvih uređaja naručenih iz kineskih trgovina postoji tvornička greška jer su namontirane krive D701 i D703 diode.

To spriječava ovakve uređaje da se spajaju na teretna vozila i neke modele osobnih vozila koje koriste ISO9243 i KWP2000 protokol. Iako je ovaj kvar relativno lako riješiti mnogima to predstavlja problem.

Novije verzije označene sa v5.0, v8.0, v9.0 ili slično koriste umjesto skupih i teško nabavljivih SI9241 chipova drugaćiju shemu i jeftini LM393 chip kao zamjenu. Na takvim ploćama radi samo K dijagnostička linija pa hrpa vozila koja koristi i L dijagnostičku liniju za inicijalizaciju veze ne može raditi sa ovakvim interfejsima. Nažalost ovaj problem je vrlo teško/nemoguće popraviti.

Koji interfejs je kvalitetniji? Dali onaj u plastičnom kućištu ili aluminijskom? Plavi ili crveni?

Na žalost, nema načina da prema vanjskom izgledu uređaja procijenite dali se radi o lošem ili dobrom Delphi / Autocom interfejsu. Trenutno se na tržištu može naći desetak različitih kućišta za ove uređaje i u svako od njih ugrađuju se i loše i dobre elektronike.

Tek otvaranje uređaja i detaljni pregled ploče sa elektronikom interfejsa može Vam dati više podataka o kvaliteti samog uređaja. No čak i to nije garancija. Da bi bili sigurni da se radi o kvalitetnom interfejs uređaju koji će podržati sva vozila koja možete odabrati u programu i to na siguran način potrebno je izvršiti niz testiranja, najbolje na OBDII simulatoru da bi se izbjegli mogući problemi po skupu elektroniku automobila.

Kakva je razlika u interfejsu sa i bez bluetootha?

Delphi DS150 / Autocom interfejsi se spajaju na PC računalo preko USB kabela ili bežično preko bluetooth veze. Uz svaki uređaj dobijete USB kabel i svaki se na računalo može spojiti ovim putem. Ukoliko Vam kabel od Delphi interfejsa do laptopa smeta i želite ga spojiti bežično odaberite model sa bluetooth-om. Ukoliko Vam kabel nije problem možete uzeti i model bez bluetooth modula koji je u pravilu nešto jeftiniji.

Imam Delphi DS150E dijagnostiku sa kineskim (zamjenskim) interfejsom i na nekim autima mi se spoji na motor i očita greške, ali neće na ABS (ili neki drugi sistem). Zašto?

Najvjerojatniji razlog tome je neispravan čip koji služi kao driver za komunikaciju preko SW CAN linije. Iz nekog nepoznatog razloga svi zamjenski Delphi interfejsi nabavljeni u Kini u zadnjih nekoliko godina imaju neispravan NCV7356 chip koji služi za komunikaciju sa vozilom putem tzv. Single Wire CAN protokola (SW CAN). Ovaj protokol najčešće se koristi kod OPEL vozila. Rješenje je zamijeniti ovaj IC.

Drugi mogući razlog je neispravnost nekog od releja na elektronici interfejsa. Neki automobili imaju tako koncipiran konektor za autodijagnostiku da se za pristup svim kontrolerima u vozilu koristi samo jedan pin. Kod nekih je sistem takav da se komunikacija sa ECU-om motora vrši preko pina 7, a recimo Airbaga preko pina tri.

Releji služe da preusmjere signale na potrebne pinove konektora. Ukoliko je neki od releja neispravan, moguće je da se dijagnostika neće moći spojiti na određene sisteme na automobilu. Ovaj se problem može riješiti testiranjem jednog po jednog releja i zamjenom neispravnih.https://www.youtube.com/embed/hsGHPeTvNdk?feature=oembedKako rade releji u Delphi DS150E interfejsu

Koji onda uređaj kupiti i dali ga uopće kupiti?

Prvo da razjasnimo…ukoliko će te uređaj koristiti sa piratskim programom, posebno ukoliko ga planirate koristiti u profesionalnoj radionici.. NEMOJTE. Time kršite zakone. U tome slučaju svakako birajte originalne uređaje za dijagnostiku koji više nisu skupi kao prije nekoliko godina.

Alternativa DELPHI DS150 interfejsima

Želite li odličnu alternativu Delphi klonovima sa odličnim dijagnostičkim mogućnostima i legalnom licencom, podrškom i svime što ide uz to pogledajte MAXIECU dijagnostički sustav.

Univerzalna dijagnostika za 43 najpoznatija proizvođača vozila sa besplatnim doživotnim nadogradnjama. Možete ju kupiti u FULL verziji ili uzeti podršku samo za jednog proizvođača pa ju kasnije po potrebi nadograđivati.

Cijena je naravno nešto viša nego kada kupujete zamjenski clone interfejs no u odnosu na slične originalne sisteme vrlo je konkurentna jer u cijeni punog kompleta dobijate profesionalnu originalnu auto dijagnostiku proizvedenu u EU sa doživotnom licencom, podrškom od strane proizvođača te besplatnim nadogradnjama.

Drugi tip uređaja koji možemo preporučiti i koji je u zadnjih godinu dana postao pravi hit je THINKCAR. Ovo je dijagnostika koja za rad umjesto laptopa koristi pametni telefon. Prodajemo ju u dvije izvedbe. Jeftinija ima mogućnost čitanja i brisanja grešaka na svim sustavima u praktički bilo kojem vozilu i nekoliko osnovnih reset/servisnih funkcija. Skuplja osim tih osnovnih funkcija može raditi i reprogramiranja parametara, testove, aktuatora i slične napredne funkcije. Po mogućnostima je slična Autocom / Delphi auto dijagnostikama, u nekim stvarima čak i bolja.

Gdje kupiti Delphi/Autocom zamjenski interfejs

Ako Vam ovaj zamjenski interfejs treba za vlastite DIY projekte, testiranja i slično uređaj kupite od nekog u koga imate povjerenja, tko zna što Vam prodaje i može Vam pružiti podršku i garanciju za kupljeni uređaj.

Ako posjedujete elektroničarski alat i znate ga koristiti te Vam nije problem riješiti eventualne sitnije probleme sa uređajem pokušajte ga naručiti sa ALIEXPRESS-a, E-BAY-a ili sličnih stranica. Preporučam Vam da kod odabira odmah odbacite one najjeftinije modele te birate neki sa puno dobrih recenzija i ocjena. Pošto je DOUBLE BOARD islaskom novih verzija Autocom i Delphi programa zastario savjetujem da obavezno uzmete SINGLE BOARD interfejs.

Računajte i na to da će kod ulaska u Hrvatsku takav uređaj završiti u poštanskoj carinarnici te će carinici od Vas tražiti da im pošaljete račune, presliku narudžbe i dokaz uplate te Vam na utvrđenu carinsku vrijednost naračunati PDV i troškove špedicije. Ovaj dodatni trošak obično košta 200 do 300 kn koje će te platiti poštaru kada Vam donese paket. Ovakve uređaje svakako preporučam testirati “na stolu” prije spajanja na vozilo.

Nudite li vi ovakav tip interfejsa?

Da. U punudi imamo dva tipa interfejsa kompatibilna sa DELPHI DS150 i AUTOCOM programima za autodijagnostiku. Oba su ispitana prije isporuke, imaju kvalitetnu elektroniku, garanciju i podršku sa naše strane u slučaju bilo kakvih problema.

Jeftinija verzija je standardni DOUBLE BOARD interfejs sa dvije štampane ploče. Kvalitetne je izrade i odlično radi sa svim starijim verzijama Autocom, Delphi, Wurth, Opus, Eclipse i sl. do verzije 2017. Može raditi i sa novom Autocom 2020.23 i 2021.11 verzijom no pošto se u ovakav tip interfejsa ne može staviti najnoviji firmware 3201 potreban za pune funkcije novog programa i pošto nema tzv. CAN filtere neće raditi na svim modelima vozila. Posebno se to odnosi na najnovije modele. Bez obzira na to čak i sa ovakvim interfejsom proporuča se koristiti Autocom 2020.23 jer bolje radi od prethodne verzije 2017.1.3 i nema problema sa instalacijom na novije windowse 10 i 11.

Skuplja i kvalitetnija verzija je SINGLE BOARD interfejs sa jednom štampanom pločom i prerađenom elektronikom koja je sada potpuno kompatibilna sa AUTOCOM 2021.11 verzijom autodijagnostičkog programa pošto dolazi sa 3201 firmware-om. Iako je u istom kučištu kao i jeftiniji model elektronika u njemu je potpuno drugačija. Evo malo više detalja o ovom novom tipu interfejsa.

Autocom single board top
Novi MULTIDIAG PRO+ SINGLE BOARD interfejs za AUTOCOM 2020.23 – gornja strana
Autocom single board bottom
Novi MULTIDIAG PRO+ SINGLE BOARD interfejs za AUTOCOM 2020.23 – donja strana

Komponente važne za punu podršku novom AUTOCOM 2020.23 softveru

  1. Bluetooth modul
  2. Kvalitetni High-speed CAN transceiver
  3. Originalni EPCOS CAN Filter
  4. NEC releji
  5. FTDI Chip FT232RQ za USB komunikaciju
  6. Kvalitetni SN74F08D Logic Gates chip
  7. LM2575S 1A STEP-DOWN naponski regulator
  8. PANASONIC, SUNCON or United Chemi-Con HQ Low ESR elektrolitski kondenzator
  9. GEZ SMCJ24V0©A prigušivač prolaznog napona (24.0 V)
  10. STM32F205ZCT6 Mikrokontroler
  11. SI9241AEY Single-Ended Bus Transceiver za K i L linije
  12. Kvalitetni 74HCT04D Hex Inverter chip
  13. Originalni NCV7356G chip za SW CAN komunikaciju

Dakle ako želite izvuči najviše iz ovog tipa dijagnostike, nema dvojbe…. MULTIDIAG PRO+ SINGLE BOARD interfejs + AUTOCOM 2021.11 softver kombinacija je koja nudi gotovo sve kao i originalna Autocom auto-dijagnostika.

U ovom tekstu pokušao sam skupiti najčešća pitanja u svezi interfejsa kompatibilnih sa DELPHI DS150E i Autocom dijagnostikom koje dobivamo na adresu našeg servisa. Ukoliko imate neko pitanje na koje niste našli odgovor pišite nam dolje u komentarima, a mi ćemo pokušati odgovoriti na svako od njih.

24 komentara na “Sve o DELPHI i AUTOCOM auto dijagnostici i interfejsima za nju

  1. ivan napisao:

    Pozdrav,dali multidiag+ dijagnostika ima svoj program ili radi samo preko delphi ds 150,ja imam wurth wow program pa me zanima dali može preko njega raditi.

    1. Moze raditi sa delphi, Autocom, eclipse, Opus i Wurth WOW. To su sve vise manje isti programi, samo malo drugacije sucelje

  2. PETAR napisao:

    Poštovani,
    Imam AUTO&COM CDP+ dijagnostiku koja radi prilično dobro ali je problem što je 2014 g i ne mogu novija vozila dijagnosticirati pa trebam ažuriranje ,a ne mogu ga skidati sa interneta.
    Imate li Vi kakovo rješenje,ja bih platio koliko treba da mi otvorite stranicu kako ažurirati ili ga treba mijenjati za noviji proizvod.
    Molim pojašnjenje sa unaprijed Zahvalom.
    KATAJ doo
    Autoservis “KATAJ”
    LP
    Petar Kataj

    1. Pozdrav, javite se na email info@kdijagnostika.hr ili na 0918890115. Moram prvo pogledati kakav uređaj imate pa Vam onda kažem što može a što ne….

  3. Branko napisao:

    Vw tiguan 2009 g.koji model dijagnostike mi možete preporučiti .Koristio bi je samo za vlastite potrebe.unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

    1. Definitivno ovu: https://kdijagnostika.hr/shop/vag-zamjenski-interfejs-kompatibilan-sa-vcds-om/. Cijena je povoljna, a daleko najviše može napraviti na VAG autima.

  4. Mario napisao:

    Bok,
    Preporuka za Ford s-max. ? Trebam software-ski maximum. Upravljivost svim “živim i neživim” funkcijama dakle nije potrebito vertiklno katapultiranje 🙂
    Gdje kupiti ?

    LP

    1. Za Ford i Mazda vozila najviše možete odraditi sa ovom dijagnostikom: https://kdijagnostika.hr/shop/elm327-usb-forscan/. Sve u svemu…. jeftina, jednostavna za rad, dobro dokumentirana sa hrpom primjera i tutorijala na youtube-u i izuzetno bogata funkcijama.

  5. Nenad napisao:

    Lijep pozdrav,koja dijagnostika je dobra za renault scenic 3,2015 god

  6. Ivan napisao:

    Pozdrav
    Molim preporuku za MB W213 i W211.

    1. Može ova Multidiag PRO+ sa Autocom 2020 programom. To je po meni najbolje rješenje za najmanje novaca i podržava oba modela. Može eventualno i MAXIECU Mercedes ali trenutno samo za ovaj stariji model. Ovaj W213 još nije podržan i biti će u nekoj od sljedećih nadogradnji.

      Naravno za ovu neku najosnovniju dijagnostiku tj. za očitati i pobrisati greške motora poslužiti će i neki od jeftinih bluetooth adaptera za OBDII autodijagnostiku preko pametnog telefona, ali ako trebate nešto više onda nešto od ovoga gore navedenog.

  7. Marko napisao:

    Pozdrav
    Molim preporuku za Nissan Qashqai 2007 2.0 104kw.
    Lp

    1. Za osnovne stvari poslužiti će bilo koja OBDII dijagnostika preko mobitela, a za nešto ozbiljnije pogledajte ovaj uređaj MULTIDIAG PRO+

  8. tonci napisao:

    Pozz šta mi preporučujete za nissan patrol 3.0 di
    zd 30 motor 2008 god
    Hvala

    1. Neko najjeftinije rješenje bila bi OBDII dijagnostika. Sa njom bi mogli odraditi čitanje/brisanje grešaka motora i praćenje parametara rada. Velik izbor OBDII dijagnostika imate ovdje:
      https://kdijagnostika.hr/kategorija-proizvoda/interfejs-kabeli/obdii-dijagnostika/

      Za više funkcija možete uzeti Autocom/Delphi kompatibilnu dijagnostiku ili nešto slično. Sa njom bi dobili pristup dodatnim sustavima kao što su Airbag, ABS i sl te puno više funkcija. Ovdje možete pogledati izbor univerzalnih dijagnostika koje imamo u ponudi:
      https://kdijagnostika.hr/kategorija-proizvoda/interfejs-kabeli/univerzalni-interfejsi/

  9. Mladja napisao:

    Pozdrav, planiram otvoriti manju kucnu servisnu garazu za automobile, pa bi me zanimalno koji dijagnosticki uredjaj i softwer bi zadovoljio solidan pocetak.
    Unapred hvala.

    1. Poslao sam Vam opširan odgovor na mail ali uglavnom ovdje imate listu univerzalnh uređaja za autodijagnostiku koje imamo u ponudi: https://kdijagnostika.hr/kategorija-proizvoda/interfejs-kabeli/univerzalni-interfejsi/

  10. Miro napisao:

    Pozdrav da li ove dijagnostike s 2 pcb mogu da ocitaju bmw i Mercedes?

    1. Mogu starije modele. Za novije treba single board uređaj. Naravno ovisi i kakav je taj interfejs sa dvije štampane ploće jel i tu ima ovih nekih novih jeftinih verzija koje su dosta loše.

  11. Jovan napisao:

    Pozdrav,

    Odlučio sam da kupim interfejs (planiram da otvorim malu radionicu) ali se trenutno dvoumim između dvije, te bih volio da mi pomognete kako bih razriješio dilemu. Naime, trenutno posjedujem softver Delphi 2017.1 rev3 i mislio sam kupiti Delphi DS150 (serial 100251 rev 1.0). Da li je bolje da ostanem pri toj odluci ili da koristim MULTIDAG pro + (nisam siguran da li je taj interfejs sa jednom pločom kompatabilan sa ovim softverom)?

    1. I interfejsi sa jednom ploćom i oni sa dvije mogu se koristiti sa bilo kojom verzijom softvera. Trebati će eventualno ubaciti u uređaj firmware koji odgovara vašoj verziji softvera a to nije problem. Verzija 2020.23 i novije za pravilan rad trebaju firmware 3201 a on se na žalost ne može ubaciti u uređaje sa dvije štampane ploče pa se zato za te nove verzije preporuča onaj sa jednom. Zadnja verzija firmware-akoja se može staviti u uređaj sa dvije ploče je 1622 i u takvoj kombinaciji može se koristiti sa verzijom softvera 2020/2021 ali neće raditi sve funkcije kao kada imate interfejs sa jednom pločom i 3201 firmware-om.

      Također treba obratiti pažnju na kvalitetu elektronike. U stvari to je najbitnija stavka. Nije isto koristiti neki najjeftiniji interfejs sa Aliexpress-a ili kvalitetan uređaj. Prvi će Vam praviti problema na mnogim vozilima, negdje neće htjeti ući u ABS, negdje će te moći otvoriti samo neke sisteme a za druge će te dobiti poruku da spajanje nije mogoće. Na istom računalu sa istim softverom kvalitetan uređaj će Vam raditi praktički kao sa originalom.

      Ovi multidiag uređaji koje imamo u ponudi imaju elektroniku sa jednom štampanom pločom te su prepravljeni kod nas da bi podržali maksimalni broj funkcija čak i na najnovijim vozilima. Zbog toga su nešto skuplji od većine onih koje će te naći na njuškalu i sličnim oglasnicima, a koji su ustvari isti oni uređaji koje možete narućiti i direktno sa Aliexpressa po upola manjoj cijeni. Prepravke koje radimo na njima uključuju mijenjanje pojedinih čipova i CAN-BUS filtera jer se u sve kineske uređaje redovno umjesto ovih kvalitetnih ugrađuju jeftiniji dijelovi sa puno slabijim performansama. Razlika u radu primjeti se najviše kod novijih vozila proizvedenih od 2015 godine na dalje.

  12. Aleksandar Aco Lazic napisao:

    Imam ja bolje pitanje kako instalirati programe kad sad skoro svi laptopovi nemaju cd citac a nije resenje kupiti stari laptop
    Ja imam macbook i jos je gore nemas skoro nista.

    1. Pa imaš nekoliko vrlo jednostavnih načina ako imaš softver na CD-u a nemaš CD čitač. Prvi je da ukucaš u google AUTOCOM download i skineš direktno na računalo pa ti ne treba CD. Drugi je da nađeš neko bilo kakvo računalo koje ima CD čitač i prebaciš program na USB stik pa instaliraš sa njega.

      Što se tiče macbooka mislim da on nije baš najpametniji izbor za dijagnostiku…

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)